Storstadsliv

I hela 2 dagar kommer jag och mannen befinna oss i underbara Stockholm. Den 4e april till den 6e kommer vi hälsa på några kompisar där. Jag har just bokat biljetter, T&R 700:- med sittplatser. Inte jättedyrt men kunde blivit billigare om jag inte velat ha sittplatser. Jag tycker det känns skönt att ha egna för man vet aldrig om man får sitta och i 4 timmar vill jag gärna gör det. Tur mannen min räknas som ungdom än, blir 26 senare i år, annars kunde det blivit ännu dyrare.

Ska bli såååå kul att hälsa på vänner och allmänt ha det mysigt i vårens Stockholm. Kommer garanterat bli massa shopping i storstaden. Längtar.


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Härligt, härligt med shopping i huvudstaden. Ha så kul.

2009-02-19 @ 18:22:29
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0