Kronprinsessans förlovning

Igår tillkännagavs förlovingen mellan HKH kronprinsessan Victoria och Daniel Westling. Bröllopet kommer gå av stapeln enligt kronprinsessan själv våren/försommaren 2010. Jag satt som klistrad framför tv nästan hela dagen och speciellt när paret skulle hålla sin presskonferens kl 17. Mannen min hittade mig på golvet framför tvn med tårar i ögonen. Jag är så glad för deras skull och längtar till bröllopet.

Kronprinsessan var väldigt hemlighetsfull vad det gäller förlovningsringen. Själv var jag mycket nyfiken på den.

Klickbar bild:


Bild: Sydsvenskan.se

En klassisk solitärring, bra val.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilka fina ringar.. Fin blogg också..

2009-02-28 @ 11:38:34
URL: http://lyckansvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0