Nostalgisk

Har kikat runt på bloggar nu och hos 2 st bloggerskor har jag blivit påmind av vårat bröllop. Jag saknar att planera bröllop. Känns lite tomt ibland när man tänker på det. Hela dagen gick så fort och allt var perfekt, in i minsta detalj. Nu har det gått 3 månader sedan vi blev man och hustru så här kommer här lite bilder på den än så länge största dagen i våra liv.




På väg in i bilden till kyrkan, efter fotografering i studion.



Framme vid altaret. Hade en lite fotosesion med fotografen efter vigseln var klar därav blev det väldigt ljust. Var mysigare och mörkare under vigseln.
Bilder: Stig Renström



På väg ut från kyrkan, sabelhäcken
Bild: Eva & Björn Salgren



Blir allt lite tårögd när jag ser dessa bilder och tänker tillbaka.

Love you more than words can say.


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Ni är helt ljuvliga, så kul att få se en massa kort från er dag! Stor kram



2009-02-17 @ 09:29:21
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad fina ni är!

2009-02-17 @ 10:40:36
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Liza

Kan oxå känna så, särskilt nu när en kompis planerar sitt bröllop och frågar mig om tips och ideér ideligen...!



Mvh Liza/ Fru T

2009-02-18 @ 18:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0