Ryggskott eller?

Imorses när jag skulle klä på mig fick jag plötsligt dunderont med brännande- och huggkänslor i nedre delen av ryggen. Kunde inte resa på mig så där låg jag och tänkte hur fan ska jag komma upp? Efter ett tag blev det bättre, jag kunde klä mig iallafall men ont gjorde det och gör fortfarande skitont i vissa lägen. Jag är nästan säker på att det inte är ryggskott men nån annan form av det är det nog. Kan knapp gå, ligga går bra, tills jag ska resa mig upp och sitta just nu framför datorn gör nåt fruktansvärt ont. På Vårdcentralen sa dom att jag ska ta värktabletter, vila nån dag och sen höra av mig om det inte blir bättre på någon vecka. Så här sitter jag nu med ryggont och tycker synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: KREATIVA DESJNA - NY INSPIRATIONSBLOGG !

AJ, AJ VET PRECIS HUR DET KÄNNS, HAR HAFT DET HUR MÅNGA GÅNGER SOM HELST, MITT KAN SITTA I FLERA DAGAR

HA DET SÅ BRA DU KAN, TILLS DET GÅR ÖVER !!!!

KRAM DESAJNA !!!

2009-02-04 @ 17:59:28
URL: http://kreativadesajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0