Bröllopsresan del 1

Här kommer lite bilder från våran bröllopsresa till Paris 17-21 nov. Wow, tänk vad tiden går, snart 4 v som gifta.

Eiffeltornet:

     

Utsiktsbilder i olika väderstreck:

            

Tornet taget snett nerifrån och i slutet av parken som ligger framför:

  

Det var helt sjukt fint vid och uppe i effeltornet. Vi valde att bara åka till 2a våningen, finns en 3e oxå men det kostade dubbelt och vi tyckte man fick en bra utsikt även härifrån. Kön upp var inte så lång, väntade kanske i 10 min bara men jag kan tänka mig att kön är sjukt lång på sommaren. Vi kände faktiskt att Nov var en bra månad/period att åka på. Mycket varmare än här hemma, nästan som höst. Allt var fortfarande grönt och fint och löven började få höstfärger. Så ska ni till Paris så åk på hösten eller tidig vår så är det inte lika mycket folk.

Det är väldigt mycket bilder från resan så jag delar upp dom lite så det inte blir för mycket för er att kolla på.

Kommentarer
Postat av: Fru A - Carin

Hejhej!

Ja, det blir en liten kille som kikar ut cirka 10 månader efter bröllopet;)! Underbart!!



Paris ser lovely ut! Ni ser ut att ha haft en mysig honeymoon!

Kram Carin!







2008-12-12 @ 13:22:32
URL: http://frufa.blogg.se/
Postat av: Erik

Grattis!

Vad trevlig:)

2008-12-14 @ 18:38:44
URL: http://jernberg65.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Hej!

Grattis till eran stora dag!

Har lite funderingar på var jag ska beställa tårtan till vårat bröllop och undrar om ni var nöjda med tårtan och var ni beställde den ifrån?? Om det är något som man ska extra tydlig med?

Blev den som på bilden?!



Kram

//Lisa

2008-12-14 @ 23:44:29
Postat av: Hanna

Hehe, Paris på våren är samma sak som KÖER. ;)

Att möta våren i Paris är ju en klassiker inom romantik och Paris är då proppfyllt av turister.

Ha det!

2008-12-15 @ 12:04:17
URL: http://hannacarolina.wordpress.com
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Lisa: Vart bor du? Vi beställde tårtan från ett ställe här i stan, Skövde. Nystartat. Jag tiog med en bild på hur jag ville att tårtan skulle se ut, så det inte blir missförstånd. Vi var jättenöjda. Och god var den, vit prinsesstårta utan sylten i.

Har du mer funderingar så hör av dig.

Kram

2008-12-21 @ 13:04:20
URL: http://fruinredning.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag bor här i skövde numera:). Den tårta vi har tänkt påminner om den som ni valde (som du la ut på hemsidan). Vad heter konditoriet som ni använde er av?



Kram

2008-12-21 @ 14:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0