Julpyssel

Redan för någon vecka sedan kom vårat julpynt upp här hemma. Brukar vänta till veckan innan jul men då vi köpt massa nya fina saker i vitt och silver kunde jag bara inte hålla mig.



Våran fina adventsljusstake från Cult Design står på köksbordet.



Silver fat med ljuslyktor från Åhlens och iittala, julgranskulor från Jysk och Rusta och glittrig silverstjärna från Åhlens.



Glittrig stjärna, Jysk, Gran från ????, ljuslykta iittala.



Julgranskulor från Jysk och Rusta i en smal hög vas.



Blir inte mycket bloggat nu har jag märkt, ni vet hur det är att vara nygift:) Ska försöka bättra mig.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

myspys! julpynt tycker jag man får ta upp tidigt för julen är så kort ändå!



ser fram emot fler inlägg gumman, saknar din bloggning =)



kram

2008-12-10 @ 22:23:27
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0