Dansar ut julen

Här hemma har det plockats bort julsaker idag. Tycker alltid att det känns lite trist och tomt. Vill alltid ge mig iväg och shoppa grejer till hemmet när julsakerna är nere. Men nu är dom nere i alla fall och hemmet är tomt och inte lika mysigt längre.

I veckan har vi varit i Älvdalen och tanken var att vi skulle åka skidor. Tyvärr har jag legat sjuk så nån skidåkning blev det inte för mig. Jättetrist men inget att göra åt. Mannen min åkte 1 dag i alla fall. Trots detta har vi haft en mysig vecka med mycket snö, tänt brasor, druckigt vin och t o m grillat ute.

I kväll är vi bortbjudna på födelsedagsfest men jag är ännu inte 100 frisk så det blir till att vara hemma.

Ha en mysigt lör!

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Jag har precis plockat ner alla julgranskulor från granen så jag ska göra samma sak som dig imorgon. Garanterat mycket roligare att plocka upp allt än plocka ner =(



Ha en fortsatt mysig helg! /Katta

2009-01-10 @ 15:41:24
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Fru A - Carin

Jag såg inte dig på Cervera:( - attans, för jag hade velat gratta dig irl till giftermålet:)!

Vi beställde iaf en Kitchen Aid & köpte fönsterlampor & några SIA-grejer till killen i magen:)! Visst är Cervera i Elins Esplanad bra?!



Krya på dig nu!



Trevlig helg!

Kram

Carin



2009-01-10 @ 16:47:12
URL: http://frufa.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Jag tyckte det var så skönt att städa ut julen, Men det är jag det... Tråkigt att du var sjuk när det vankades roligheter. Ha det bra.

2009-01-10 @ 23:42:46
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0